Friday, August 21, 2009

Ramadan 2009

Alhamdulillah....

Sekali lagi umat Islam seluruh dunia menyambut ketibaan bulan yang mulia Ramadan al - Mubarak. Yang bermakna semua umat Islam akan berpuasa selama sebulan bagi membelenggu segala nafsu yang terlepas selama ini.

Bagi diri sendiri, aku berazam untuk buat yang terbaik untuk Ramadan kali ni. Insya Allah...

Pagi subuh yang first Ramadan ni, teringat pulak aku kat mmbe skolah rendah, menengah, MRSM dan kawan yang sedang bersama di Uniten.

Camana la mmbe aku time mrsm dulu...Moga2 semua selamat menjalani ibadah puasa tahun ni dengan berkat dan rahmat daripada-Nya. Aku takkan sekali - kali pernah lupakan member2 walau jumpa kat mana sekalipun. Sebab tu aku sering bertanya khabar x kira jumpa kat mana sekalipun. Kerana member la aku boleh hidup berdikari time kat MRSM dulu...

Rasanya setakat ni saja nukilan aku untuk kali ni...

Insya Allah lain kali aku akan kembali menulis lagi...

No comments: